دسته‌ها
شبکه‌های اجتماعی
تقویم شمسی
اسفند ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
    آذر »
 12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
پاد شیراز | کاهش غلظت و چربی خون و تصفیه کننده خون با شربت آلبالو پاد شیراز
شربت ضد تهوع است و به خُرد شدن سنگ‌های کلیه کمک شایانی می‌کند؛ شربت آلبالو خاصیت اشتهاآوری دارد و برای کودکان کم اشتها بسیار مفید است. شربت آلبالو نقش موثری در کاهش غلظت و چربی خون دارد؛ خون را هم تصفیه کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند؛ شربت آلبالو موجب باز شدن رنگ چهره می‌شود. شربت آلبالو برای افراد گرم مزاج به ویژه اشخاص صفراوی(گرم و خشک) بسیار مناسب است؛ این شربت خارش، اگزما، کهیر و جوش را هم رفع می‌کند. این شربت برای از بین بردن التهاب و ورم کلیه، معده و روده مفید است؛ شربت آلبالو بر هورمون ملاتونین در مغز اثر می‌گذارد و موجب تنظیم خواب می‌شود؛ و برای مبتلایان به قند و فشار خون، همچنین افرادی که دچار نارسایی‌های قلب و کبد هستند، بسیار مناسب است.
بهترین شربت آلبالو، ناب ترین شربت آلبالو، بهترین عرقیات شیراز، شربت آلبالو، آلبالو-پاد-شیراز، شربت های-گیاهی، دلگرم، خواص شربت گیاهی، میگرن، تهوع، ضد درد، عرقیات پاد شیراز، عرق نعناع، نعناء، عرقیات یک و یک، عناب، عرقیات گیاهی، عرق-نعناء، بارداری، نفخ کودکان، مهرام، گلاب کاشان، شیراز، میمند، شربت-نعناع، نعناع-پاد-شیراز، padshiraz، نمناک
9606
rtl,portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-9606,theme-elision,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

شربت آلبالو پاد شیراز

شربت آلبالو

شربت آلبالو حاوی انواع ویتامین‌های A ،C ،E گروه ویتامین‌های Bمانند B۱،B۲،B۶، قند طبیعی، پروتئین، کلسیم، فسفر، آهن، سدیم، منیزیم، پتاسیم، مس، روی، پکتین، آنتی اکسیدان، گوگرد و منگنز است.

خواص شربت آلبالو:

شربت آلبالو ضد تهوع است و به خُرد شدن سنگ‌های کلیه کمک شایانی می‌کند؛ شربت آلبالو خاصیت اشتهاآوری دارد و برای کودکان کم اشتها بسیار مفید است. شربت آلبالو نقش موثری در کاهش غلظت و چربی خون دارد؛ خون را هم تصفیه کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند؛ شربت آلبالو موجب باز شدن رنگ چهره می‌شود. شربت آلبالو برای افراد گرم مزاج به ویژه اشخاص صفراوی(گرم و خشک) بسیار مناسب است؛ این شربت خارش، اگزما، کهیر و جوش را هم رفع می‌کند. این شربت برای از بین بردن التهاب و ورم کلیه، معده و روده مفید است؛ شربت آلبالو بر هورمون ملاتونین در مغز اثر می‌گذارد و موجب تنظیم خواب می‌شود؛ و برای مبتلایان به قند و فشار خون، همچنین افرادی که دچار نارسایی‌های قلب و کبد هستند، بسیار مناسب است.

تاریخ

ژانویه 21, 2019

دسته

شربت 750 گرمی, شربت1000 گرمی, شربت‌ها