دسته‌ها
شبکه‌های اجتماعی
تقویم شمسی
اسفند ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
    آذر »
 12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
پاد شیراز | درمان نقرس و سیاتیک، ضد انگل‌ روده، مسکن و ضد درد، با عرق آویشن پاد شیراز
آویشن چیست؟ عرق آویشن چه خصوصیاتی دارد؟ عرق آویشن از گذشته مورد مصرف بوده و در طب سنتی استفاده می‌شده است. عرق آویشن ضد درد است و بهترین دارو برای درمان سریع گلو درد چرکین می‌باشد. گیاه آویشن از دیر باز در طب اسلامی و طب سنتی ایران مورد استفاده قرار می گرفته است. خواص آویشن و عرق حاصل از آن بسیار گسترده است به نوعی که از درمان انواع بیماری‌ها تا سلامت و زیبایی پوست و مو می‌توان از آن استفاده کرد. این گیاه دارویی بهترین درمان برای عفونت‌های تمام قسمت‌های بدن است. عرق گیاه آویشن عبارتند از: تقویت بینایی ، تقویت معده، رفع ترشی معده، هضم کننده و باد شکن، رفع اختلالات مغزی، برطرف کردن جوش‌های صورت و بدن، مدر و قاعده‌ آور، مفید برای شب ادراری کودکان، درمان عفونت‌ها و قارچ‌ها و عفونت‌های روده‌ای ، سودا را کاهش می‌دهد و سنگ و ورم کلیه را درمان می‌کند، جلوگیری از خونریزی‌های رحمی، رقیق کننده خون ، مسکن و ضد درد، ضد تشنج، درمان نقرس و سیاتیک، ضد سرماخوردگی و ضد سرفه، ضد انگل‌ روده، رفع سوء هاضمه.
بهترین عرقیات-شیراز، سوغات-سرا-شیراز، ناب ترین-عرقیات-شیراز، عرق-شیراز، سوغات-شیراز، سوغات شیراز، ضد ریزش، عرق آویشن، عرق-آویشن، غذا و دارو، گردشگری، روغن هسته انگور، روغن زیتون، مونینی، سلامتف پزشک، مجله پزشکی، خواص درمانی عرقیات، نمناک، شادابی پوست، اویلا، تقویت بینایی، ستاره، صنایع غذایی، صادر کننده، عرقیات پاد شیراز، پاد-شیراز، دمس، پونه، صدک، پنیر پیتزا، پارمسان، سایه سمن، Padshiraz, Google, Chrome، باغ-ارم، باغ جهان نما، شیراز، انگل
9060
rtl,portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-9060,theme-elision,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

عرق آویشن پاد شیراز

عرق آویشن

عرق آویشن از گذشته مورد مصرف بوده و در طب سنتی استفاده می‌شده است. عرق آویشن ضد درد است و بهترین دارو برای درمان سریع گلو درد چرکین می‌باشد. خواص آویشن و عرق حاصل از آن بسیار گسترده است به نوعی که از درمان انواع بیماری‌ها تا سلامت و زیبایی پوست و مو می‌توان از آن استفاده کرد. این گیاه دارویی بهترین درمان برای عفونت‌های تمام قسمت‌های بدن است.

خواص عرق آویشن :

تقویت بینایی ، تقویت معده، رفع ترشی معده، هضم کننده و باد شکن، رفع اختلالات مغزی، برطرف کردن جوش‌های صورت و بدن، مدر و قاعده‌ آور، مفید برای شب ادراری کودکان، درمان عفونت‌ها و قارچ‌ها و عفونت‌های روده‌ای ، سودا را کاهش می‌دهد و سنگ و ورم کلیه را درمان می‌کند، جلوگیری از خونریزی‌های رحمی، رقیق کننده خون، مسکن و ضد درد، ضد تشنج، درمان نقرس و سیاتیک، ضد سرماخوردگی و ضد سرفه، ضد انگل‌ روده، رفع سوء هاضمه.

طبیعت عرق آویشن:

عرق آویشن دارای طبیعت گرم می باشد.

طریقه مصرف عرق آویشن:

پس از هر غذا یک استکان از عرق آویشن میل نمایید.

تاریخ

دسامبر 27, 2018

دسته

عرقیات