دسته‌ها
شبکه‌های اجتماعی
تقویم شمسی
اسفند ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
    آذر »
 12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
پاد شیراز | هضم کننده غذا و از بین برنده رطوبت معده و چربی سوز با عرق زیره سبز پاد شیراز
عرق زیره سبز، قابض و خشک کننده است. استفاده از این عرق برای کاهش وزن و لاغری مفید است. دارای خاصیت چربی سوزی بوده و باعث از بین رفتن چربی های زیر پوستی می‌شود. عرق گیاه زیره باعث رفع اشتهای کاذب می‌شود. عرق آور و ضد تشنج است. مصرف این عرق برای برطرف کردن بیماری صرع مفید است. مصرف عرق زیره سبز در دفع گاز معده موثر بوده، برای برطرف کردن سوءهاضمه مفید است. قاعده آور است و ترشحات زنانگی را برطرف می‌کند. برای رفع نفخ روده و معده می‌توانید از عرق زیره سبز استفاده کنید. افزایش دهنده شیر مادران است. دافع سموم بدن و رافع تنـگی نـفـس و سکسـکه است. مقدار مصرف عرق زیره سبز: مقدار مصرف در بزرگسالان: روزی سه بار، نصف استکان از این عرق را در کمی آب حل کنید و قبل از غذا مصرف نمایید. مقدار مصرف در کودکان: روزی سه بار سه قاشق غذاخوری عرق زیره را در کمی آب حل کنید و قبل از غذا مصرف شود. طبیعت عرق زيره‌ سبز گرم می باشد .
بهترین-عرقیات-شیراز، سوغات-سرا-شیراز، عرقیات-ناب شیراز، عرق-شیراز، کبد-چرب، عرق-زیره-سبز، عرق زیره سبز، padshiraz، پاد شیراز، دلگرم، عرقیات پاد-شیراز، خواص عرقیات-دارویی، Google، chrome، خارخاسک، گلاب ربیع، گلاب-میمند-فارس، ارگانیک، سوغات-شیراز، ارگ-کریم-خان.
9109
rtl,portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-9109,theme-elision,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

عرق زیره سبز پادشیراز

عرق زیره سبز

زیره سبز دارای اثراتی است که می تواند به طور مثبت بر کاهش وزن تاثیر بگذارد، مانند کاهش سموم، تقویت سیستم ایمنی، بهبود خواب و بهینه سازی هضم. زیره سبز از جمله گیاهان دارویی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و برای درمان بیماری های مختلف بکار می ورد. همچنین عرق زیره سبز از خواص درمانی بالایی برخوردار است. زیره سبز دارای مقادیر بالایی فیبر هستند و با کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کنند. همچنین تحقیقات نشان داده که مقادیر بالای فیبر موجود در زیره برای کاهش چربی شکم مفید است.

طبیعت عرق زیره سبز:

طبیعت عرق زیره سبز گرم می باشد.

طریقه مصرف عرق زیره سبز:

قبل از غذا یک استکان میل نمایید.

خواص عرق زیره سبز :

هضم کننده غذا و از بین برنده رطوبت معده، لاغر‌ کننده‌، ادرار آور ، مفید جهت اسهال رطوبتی و محلل بادهای مضر در بدن‌، رفع ناراحتی روده.

تاریخ

دسامبر 30, 2018

دسته

عرقیات