دسته‌ها
شبکه‌های اجتماعی
تقویم شمسی
اسفند ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
    آذر »
 12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
پاد شیراز | ضد چاقی قوی ، کاهش دهنده چربی خون با عرق زیره سیاه
عرق زیره سیاه : خواص‌ و اثرات‌ دارویی‌ زیره سیاه: زیره غنی از املاح معدنی همچون آهن، مس، کلسیم، پتاسیم، منگنز و منیزیم است. مصرف مس و آهن برای تولید گلبول های قرمز خون ضروری است و زیره از این نظر غذایی مناسبی است. به علاوه می توان انواع ویتامین های ضروری همچونA ، E ،C را از این چاشنی گیاهی مفید دریافت کرد. دانه های زیره منبع غنی از آهن است که می تواند برای درمان کم خونی استفاده شود. اضافه کردن این ماده به ترکیبات غذایی روزانه در جلوگیری از پیشرفت این بیماری موثر است. زیره‌ یک‌ داروی‌ سنتی‌ برای‌ رفع‌ سوءهاضمه‌ خصوصا نفخ شکم‌ است‌. خوردن‌ زیره‌ یا روغن‌ آن‌ در رفع‌ سوءهاضمه‌ و دل‌ دردهای‌ کودکان‌ مفید است‌. زیره‌ دارای‌ خاصیت‌ ضد گرفتگی‌ دارد و برای‌ رفع‌ گرفتگی‌های‌ دوران‌ قاعدگی‌مفید است‌. زیره به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجهی از ریزمغذی ها، املاح و مواد معدنی و انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها خواص تغذیه ای و درمانی فوق العاده ای دارد و مانع از پیری زودرس می شود. دانه های زیره غنی از فیبر غذایی هستند و این ماده خوراکی حجم غذا را افزایش می دهد و با تسریع حرکت غذا در روده ها از بروز یبوست جلوگیری می کند. همچنین فیبر خوراکی تأثیر مطلوب روی مخاط جداره روده دارد و با این ویژگی از روده ها در برابر سرطان حفاظت می کند. زيره‌ سياه‌ حاوي‌ تانن‌، موم‌، مواد رزيني‌، يک‌ روغن‌ ثابت‌ سبزرنگ‌، موسيلاژ، مواد قندي‌، مواد ازته‌ و اسانس‌ که‌ شامل‌ دي‌هيدروکاروئول‌، نوعي‌ ترپن‌ به‌نام‌کارون‌ و دونوع‌ ستن‌ مي‌باشد. قسمت‌ مورد استفاده‌ داروي‌ زيره‌ سياه‌ ميوه‌ آن‌ است‌ که‌ در تيره‌ ماه‌ سال‌ دوم‌ با قطع‌ کامل‌ گياه‌ صورت‌ مي‌گيرد و مي‌گذارند تا برسد. زیره سیاه یکی از گیاهان دارویی پرطرفدار و شناخته شده برای ما ایرانی‌هاست که علاوه بر کاربرد آن در پخت غذا، در بسیاری از نسخه‌های طب سنتی جایگاهی ویژه دارد. این گیاه پرخاصیت در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر بوده و نقش به سزایی دارد. یکی از روش‌های بهره‌مند شدن از خواص فراوان این گیاه، مصرف عرق زیره سیاه است. یکی از عرقیاتی که در طب سنتی برای کاهش وزن و لاغر شدن توصیه می شود عرق زیره سیاه است که بهتر است همراه با کاسنی یک لیوان از آن صبح ها نوشیده شود. خواص عرق زیره سیاه عبارتند از : ضد چاقی، رفع ضعف اعصاب، نیرو دهنده و هضم کننده، درمان کم خونی، زیاد کننده ترشحات شیر، معالجه تاخیر زمان وقوع قاعدگی زنان جوان، پایین آورنده چربی خون.
بهترین عرقیات پاد شیراز، سوغات-شیراز، عرق-شیراز، گلاب ربیع، خضرا گلاب، کبد-چرب، گلاب یک و یک، دلگرم، عرق زیره سیاه، عرق-زیره-سیاه، عرقیات پاد شیراز، عرقیات-گیاهی، عرقیات دارویی، خواص عرقیات، پا-شیراز، padshiraz، ضد چاقی قوی، کاهش دهنده چربی خون، ضد چاقی، رفع ضعف اعصاب، نیرو دهنده و هضم کننده، درمان کم خونی، زیاد کننده ترشحات شیر، قاعدگی زنان جوان، کاهش چربی خون، لاغری، نمناک
9140
rtl,portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-9140,theme-elision,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

عرق زیره سیاه پاد شیراز

عرق زیره سیاه

زیره سیاه یکی از گیاهان دارویی پرطرفدار و شناخته شده برای ما ایرانی‌هاست که علاوه بر کاربرد آن در پخت غذا، در بسیاری از نسخه‌های طب سنتی جایگاهی ویژه دارد. این گیاه پرخاصیت در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر بوده و نقش به سزایی دارد. یکی از روش‌های بهره‌مند شدن از خواص فراوان این گیاه، مصرف عرق زیره سیاه است.

طبیعت عرق زیره سیاه:

طبیعت عرق زیره سیاه گرم می باشد.

طریقه مصرف عرق زیره سیاه:

قبل از هر غذا یک استکان میل نمایید.

خواص عرق زیره سیاه :

ضد چاقی، رفع ضعف اعصاب، نیرو دهنده و هضم کننده، درمان کم خونی، زیاد کننده ترشحات شیر، معالجه تاخیر زمان وقوع قاعدگی زنان جوان، پایین آورنده چربی خون.

تاریخ

دسامبر 31, 2018

دسته

عرقیات