دسته‌ها
شبکه‌های اجتماعی
تقویم شمسی
اسفند ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
    آذر »
 12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
پاد شیراز | مسکن تشنگی و التهاب معده ، نرم کننده سینه ، مقوی اعصاب با عرق شیرین بیان پاد شیراز
شیرین بیان چیست و چه استفاده ای می شود؟ خواص عرق شیرین بیان چیست؟ شیرین‌بیان که به فارسی مَهْک گفته می‌شود، گیاهی است که برخلاف نامش تلخ است اما خواص فوق العاده ای دارد. حتماً شنیده اید که از این گیاه برای درمان سرفه استفاده می شود. هم اکنون نیز از این گیاه در ترکیب شربت های ضد سرفه استفاده می شود. این گیاه برای دستگاه گوارش و همچنین تقویت دستگاه ایمنی بدن موثر عمل می کند؛ چون حاوی ویتامین ها و مواد معدنی متعدد مورد نیاز بدن است. خواص عرق شیرین بیان: معالج زخم معده و اثنی عشر ، مفید در امراض ریوی ، مسکن تشنگی و التهاب معده ، نرم کننده سینه ، مقوی اعصاب ، برطرف کننده گرفتگی صدا ، ضد ترشی معده ، مفید برای ورمهای چشم و گلو و بینی.
سوغات-سرا-شیراز، بهترین-عرقیات-شیراز، ناب ترین-عرقیات-شیراز، عرق شیرین بیان، عرق-شیرین بیان، علاج زخم معده، اثنی عشر ، امراض ریوی، التهاب معده، نرم کننده سینه، مقوی اعصاب، گرفتگی صدا، ضد ترشی معده، ورمهای چشم و گلو و بینی، محصولات آوند، عرقیات آوند، اوند، یک و یک، اروم ادا، دمس، پپسی، کوکاکولا، کاله، لبنیات رامک، لبنیات ارژن، محصولات پگاه فارس، سوخاری، Padshiraz, Google, Chrome، باغ ارم، باغ جهان نما، ارگ کریم خان، سوغات شیراز، عید نوروز
9047
rtl,portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-9047,theme-elision,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

عرق شیرین بیان پاد شیراز

عرق شیرین بیان

شیرین‌بیان که به فارسی مَهْک گفته می‌شود، گیاهی است که برخلاف نامش تلخ است اما خواص فوق العاده ای دارد. حتماً شنیده اید که از این گیاه برای درمان سرفه استفاده می شود. هم اکنون نیز از این گیاه در ترکیب شربت های ضد سرفه استفاده می شود. این گیاه برای دستگاه گوارش و همچنین تقویت دستگاه ایمنی بدن موثر عمل می کند؛ چون حاوی ویتامین ها و مواد معدنی متعدد مورد نیاز بدن است.

خواص عرق شیرین بیان :

معالج زخم معده و اثنی عشر ، مفید در امراض ریوی ، مسکن تشنگی و التهاب معده ، نرم کننده سینه ، مقوی اعصاب ، برطرف کننده گرفتگی صدا ، ضد ترشی معده ، مفید برای ورمهای چشم و گلو و بینی.

طبیعت عرق شیرین بیان:

طبیعت عرق شيرين بيان گرم است.

طریقه مصرف عرق شیرین بیان:

روزی سه بار یک فنجان در وسط غذا میل شود.

تاریخ

دسامبر 26, 2018

دسته

عرقیات