دسته‌ها
شبکه‌های اجتماعی
تقویم شمسی
اسفند ۱۴۰۳
ش ی د س چ پ ج
    آذر »
 12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
پاد شیراز | تنظیم عادت ماهانه و ضد کبد چرب با عرق فراسیون پاد شیراز
فراسیون ترشحات مختلف بدن خصوصا ترشحات بلغمی را از بدن بیرون می ریزد و نیز در زنان غیر حامله یا شیرده نقش موثر و سفیدی در پاکسازی محیط زنانگی و تنظیم عادت ماهیانه آنان دارد و شاید بتوان گفت:که فراسیون یک تنظیم کننده هورمون های زنانگی است.شستشو دهنده.رقیق کننده .ترشحات مخاط و نیرو بخش . فراسیون به گفته بوعلی سینا پاک کننده رحم و تخمدان از کیست و عفونت می باشد. فراسیون گیاهی از خانواده نعناییان است کمی تلخ‏ مزه است.
بهترین عرقیات شیراز، ناب ترین عرق شیراز، عرق-شیراز، فراسیون-پاد-شیراز، ضد-کبد-چرب، سایت-عرقیات، یک ویک، اوند، مهرام، پپسی، سایت کوکاکولا، گل سی، گلاب کاشان، گلاب میمند، عرق-فراسیون، عرق فراسیون، فراسیون-پاد-شیراز، عرقیات-پاد-شیراز، padshiraz, Google, chrome, سایت پزشکی، عرقیات-گیاهی، عرقیات دارویی،
9116
rtl,portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-9116,theme-elision,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.10,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

عرق فراسیون پاد شیراز

خواص عرق فراسیون :

فراسیون ترشحات مختلف بدن خصوصا ترشحات بلغمی را از بدن بیرون می ریزد و نیز در زنان غیر حامله یا شیرده نقش موثر و سفیدی در پاکسازی محیط زنانگی و تنظیم عادت ماهیانه آنان دارد و شاید بتوان گفت:که فراسیون یک تنظیم کننده هورمون های زنانگی است.شستشو دهنده، رقیق کننده، ترشحات مخاط و نیرو بخش. فراسیون گیاهی از خانواده نعناییان است کمی تلخ‏ مزه است.

خواص هورمونی عرق فراسیون:

ضد التهاب، ضد درد، ضد نزله مغزی و اثر آن در دستگاه تناسلی زنان و مردان، پاک کننده رحم از ترشحات، تسهیل زایمان، کم کننده ترشحات واژینال، تنظیم عادت ماهانه می باشد.

از بین برنده توده های خوش خیم پستانی، جلوگیری از پیشرفت و پیدایش توده های خوش خیم لیپوم در بدن و جلوگیری از پیشرفت کبد چرب .

درمان کیست تخمدان رحم، در لاغری کمر به پایین خانم ها بسیار مفید می باشد. در تسکین تورم رحم موثر است، مخاط را پاک و دفع ترشحات ناسالم را آسان می کند.

خواص عرق فراسیون برای سر:

افشره‏اش علاج درد همیشگی گوش است. گوش را از چرک پاک کند. منفذهای بندآمده گوش را باز کند. درد کهنه گوش را دوا کند.خواص عرق فراسیون برای چشم:افشره‏اش با عسل دید را تقویت می ‏نماید.

خواص عرق فراسیون برای سینه:

به وسیله خون برآوردن سینه و شش را می‏ پالاید.

خواص عرق فراسیون برای اندام غذایی:

در باز کردن بند آمدنی های کبد و سپرز بسیار مفید است.

خواص عرق فراسیون برای دستگاه تناسلی:

حیض را بیرون ریزد و زهدان را می ‏پالاید.

طبیعت عرق فراسیون:

طبیعت عرق فراسیون گرم می باشد.

طریقه مصرف عرق فراسیون:

بعد از هر وعده غذایی نصف فنجان میل شود.

تاریخ

دسامبر 30, 2018

دسته

عرقیات